fateen

fateen

Wednesday, 16 December 2015

birthday

alhamdulillah...dah genap angka 2 kat depan dah...syukur padamu ya allah kerana memberi aku bernafas sehingga ke hari ini..kepada kwn2 yang wish..tq so much... :)

Sunday, 21 September 2014

uitm

heehee..dah lama x tgk blog aku ni
alhamdulilah tgh wt degree at uitm

Sunday, 7 April 2013

abpbh

aku suka sgt sgt tgk abpbh smalam sebab aku x sangka yang jozan akan jadi pengacara smalam....bestnye....

Saturday, 30 March 2013

result spm

Alhamdulilah,syukur pada Allah kerana telah memberikan aku kejayaan yg cemerlang dlm spm.Aku tlh dpt 6A dlm spm.Alhamdulillah....

Thursday, 17 January 2013

my computer class

sekarang nie aku tgh dlm proses untk belajar komputer.....yelah nanti senang kalau kite nak minta kerja kan......seronok sgt dapat belajar tu....

Saturday, 29 December 2012

syukur.....

Syukur pada allah kerana akhirnya aku dapat menghadapi peperiksaan spm.........rasa tenang sangat...aku juga dah boleh bawa motor...seronoknyer........