fateen

fateen

Tuesday, 29 November 2011

Friday, 25 November 2011

i belive

tak sangka aku yg Irfan Makki akan datang kat nasi lemak kopi o hari nie.seronoknye tapi maher zain x de tadi.dia pon pernah juga datang kat nasi lemak kopi o tu...

Wednesday, 23 November 2011

geram!!!

geramnye sebab tadi bila datang sekolah ckgu x masuk kelas.tapi tadi aku&kekawan aku nampak ckgu tengah mengecat papan kenyataan.itulah yg aku pelik.ckgu kata nak buat kerja kursus hari nie tapi kok mengecat?

Tuesday, 22 November 2011

motor...

Aku berazam yang cuti sekolah nie aku nak belajar bawa motor.jelous juga tengok kekawan aku yang dah pandai bawa motor sampai ke bandar...

kampung

bestnye cuti sekolah nie dapat balik kampung lama2.dapat menenangkan fikiran dan perasaan :)

slmt berkenalan...

saya nie baru jer buka blog nie.saya tertarik dengan blog nie sebab saya tengok blog kawan2 saya yg cantik2.so,saya pon nak cubalah:)