fateen

fateen

Thursday, 29 December 2011

cuti sek

Tinggal beberapa hari lagi cuti sek dah nak habis....maka dah tiba tahun baru untuk belajar sesuatu yg baru....bagi yg baru nak sek tu,jgn takut sebab kat sek sebenarnya best...............

Tuesday, 13 December 2011

selamat hari lahir

alhamdulilllah,syukur kpd allah kerana telah memanjangkan umur hambamu ini hinnga mencapai genap umur16 tahun.semoga akan dimurahkam rezeki dan dipanjangkan umur.amin.....

Sunday, 11 December 2011

baju sek...

bestnye ayah aku dah belikan aku kain & baju sekolah untuk tahun depan.x sabar rasanye nak pakai baju baru tu... ;)

Tuesday, 29 November 2011

Friday, 25 November 2011

i belive

tak sangka aku yg Irfan Makki akan datang kat nasi lemak kopi o hari nie.seronoknye tapi maher zain x de tadi.dia pon pernah juga datang kat nasi lemak kopi o tu...

Wednesday, 23 November 2011

geram!!!

geramnye sebab tadi bila datang sekolah ckgu x masuk kelas.tapi tadi aku&kekawan aku nampak ckgu tengah mengecat papan kenyataan.itulah yg aku pelik.ckgu kata nak buat kerja kursus hari nie tapi kok mengecat?

Tuesday, 22 November 2011

motor...

Aku berazam yang cuti sekolah nie aku nak belajar bawa motor.jelous juga tengok kekawan aku yang dah pandai bawa motor sampai ke bandar...

kampung

bestnye cuti sekolah nie dapat balik kampung lama2.dapat menenangkan fikiran dan perasaan :)

slmt berkenalan...

saya nie baru jer buka blog nie.saya tertarik dengan blog nie sebab saya tengok blog kawan2 saya yg cantik2.so,saya pon nak cubalah:)